Treceți la conținutul principal

[Outfits] Asymmetric yellow dress


Printre portiile de ploaie oferite de natura am reusit sa scot la lumina zilei rochia galbena primita de la Chicnova. Este o rochie subtire, mai mult de vara, insa combinata cu grija a mers si pe vreme rece. E matasoasa, se calca usor dar se si boteste aproape cu aceeasi viteza. Ma duce cu gandul la Zara si chiar planuiesc sa o port iarasi, cand vremea va fi buna, cu sandalele albastre.

Esarfa am luat-o mai mult sa-mi tina de cald dar ofera luminozitate, altfel spus am ales ca rochia sa fie vedeta pe langa piesele negre. Rujul portocaliu, viata nene!
Va las cu pozele, sper sa va placa, rochia o gasiti aici.

Rochie Chicnova
Jacheta H&M
Leggings Persun
Geanta vintage
Ghete Romwe









---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Start from Apr 15th, end on Apr 22nd.
Shipping within 24 hours.
The white lace blouse in 3D embroidery will be $11.99 on April 17th, save 64%.
coupon/extra: 10offwhitelace
Beginning at 1:00am GMT April 17th


xoxo

Comentarii

  1. Foarte, foarte, foarte mult imi place tinuta ta!
    Ca galbenul e preferatul meu, nu e un secret iar modul in care ai ales sa le combini este fix pe placul meu!
    Super!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ca ti-am spus ca astept si eu o rochita galbena, ea e! :) xo

      Ștergere
  2. Hihii, ce mi-a placut asta cu: Rujul portocaliu, viata, nene! :)
    Mihule, culoarea rochitei e superbissima!
    Rochia e chic, e cool si imi place la nebunie combinatia cu jacheta de piele si cu acei colanti! Si gentuta imi place mult si e de-acolo, din poveste! Iarta-mi limbajul, dar ai alcatuit un outfit tare misto!!! Miha rullzzz! :D

    Te pupacesc cu mult drag!
    Spor sa ai si azi, in toate!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea, sa stii cand vad cea misto si eu o zic! :) Ma bucur tare mult ca iti place, m-am simtit putin bad ass :))
      xo spor si tie, eu nu fac cine stie ce in ale mancarii pentru ca vom fi plecati... dar am alte sarcini.

      Ștergere
  3. iti sta bine asa.paste fericit, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte drăguță această rochie. Eu am tot timpul probleme cu această culoare pt ca toți îmi zic ce e galben, numai eu o văd spre verde fluorescent :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Si rochia asta tinde mai mult spre verde de cat am perceput-o eu pe site. xo

      Ștergere
  5. E draguta, imi place, pare in poze un galben spre verde, neon-ish, nu galben "normal". Eu nu ma impac cu galbenul in garderoba.

    RăspundețiȘtergere
  6. Love it, a differente idea, original and strong!!

    http://melange-boutique.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  7. Combinatia de rochita si geaca din piele, arata foarte punk-cool-stylish....imi place culoarea la nebunie si ti se potriveste!

    RăspundețiȘtergere
  8. Awesome dress honey, I love the shade of your dress <3
    Xxx

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Super tare, ador combinatia asta!! Cred ca as fi ales alta esarfa, in rest, esti prea tare!!
    Abia astept sa vad cum arata si combinata cu sandale... desi o vad cam transparenta... cred ca aceasta combinatie, cu leggingsi, e cea mai potrivita... iar aerul rock este perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra si acum am purtat o rochie la culoarea pielii pe sub ea, asa ca am solutii si va fi foarte bine, sun increzatoare. thanks!

      Ștergere
  10. Hi Mihaela! The dress is super cool and just love the color! I like how you paired with the leggings and the jacket, looking very trendy!:) Wish you a lovely Easter weekend dear, baci!:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai ce faina e. Intotdeauna mi-au placut rochiile astea gen camasa:) Sa stii ca tare bine te prinde galbenul:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu ador galbenul si imi place mult cum ai combinat rochita cu acei colanti negri. Foarte indraznet outfitul, nu ai cum sa nu te faci imediat remarcata cu el. Super nice. :D :)
    Pupici, Mihaela. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Great dress, its color is really trendy!
    Kisses

    NEW OUTFIT

    www.angelswearheels.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow that dress looks so stunning and I love the way you styled it with the leather!!

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu zic că rochia vine așa bine pentru că ai și silueta potrivită. Croielile astea super lejere nu vin prea grozav de cele mai multe ori. Dar la așa picioare subțiri...
    Sunt minunate ghetele tale!

    RăspundețiȘtergere
  16. Stunning look dear!!! Love it!
    Passa a trovarmi VeryFP

    RăspundețiȘtergere
  17. You wear this dress perfectly. Love the color.
    Beautetude

    RăspundețiȘtergere
  18. I love your dress Mihaela, absolutely cool!!!!!
    Have a lovely WE darling and happy Easter!!!!!
    Kiss

    RăspundețiȘtergere
  19. Tie-ti vine foarte bine. Imi place ca nu-i un galben strident.

    RăspundețiȘtergere
  20. really love your outfit dear

    xx
    http://overloadstories.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  21. What a chic dress! The color is such a standout and you styled it fabulously!

    Rowena @ rolala loves

    RăspundețiȘtergere
  22. You look wonderful doll!! :)

    Thanks a lot for your sweet comment on my blog!! I'm following you now on bloglovin, google+ and facebook! I am not finding links of twitter and gfc on your blog, please leave your links on my blog and I will follow there too! :)

    keep in touch
    Charu
    http://www.myglossyaffair.com/

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte, dar foarte misto tinuta de astazi, total pe gustul meu <3 Iti sta foarte bine in galben, cu siguranta este una dintre tinutele mele preferate de pana acum :D Sarbatori Fericite :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Tare mult imi place felul in care ai reusit sa o combini! Probabil n-as mai fi adaugat esarfa insa in rest mi se pare un outfit superb!
    Sa ai sarbatori frumoase! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  25. Arata tare bine rochia, imi place forma asimetrica si culoarea e tare draguta, nu prea imi place ca e cam transparenta, dar se gasesc solutii.
    Imi place combinatia de culoare cu negru :) Abia astept sa o vad in combinatii de primavara/vara :)

    RăspundețiȘtergere
  26. I really love your dress :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  27. Love love love that style, a mix of cool and my favorite color yellow! Great!
    Greetings from Berlin Aziza
    http://berlin-capital-life.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  28. i love your dress!!

    http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/regali-pasquali/
    grazie
    MARI

    RăspundețiȘtergere
  29. Nice Blog you have here! perhaps we could follow each other? Follow me and I'll follow you back for sure :)

    xx ish

    http://tishaarnaldo.com

    RăspundețiȘtergere
  30. Mă bucur să observ că noul aparat foto este pus la treabă din ce în ce mai des. Ai să vezi că pe măsură ce îi descoperiți caracteristicile, pozele o să fie din ce în ce mai tari pentru că o să vă crească pretențiile. Mie și soțului așa ni s-a întâmplat!

    Îmi place lookul tău androgin, îmi place tunsoarea scurtă, iar poșeta o ador!

    Sărbători frumoase, dragă Mihaela.

    RăspundețiȘtergere
  31. ador aceasta rochita si imi place ca ai purtat-o cu ghete negri, cumva galben arata super cu negru! intotdeauna imi aduce aminte piesa Black&Yellow!


    Saci
    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page
    ChocolateFashionCoffee INSTAGRAM!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. fantastic outfit dear! love the neon colour!
    Happy Easter!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  33. You look beautiful darling, I really like this refreshing look, gorgeous colour. Have a great weekend dear. Kisses xx

    RăspundețiȘtergere
  34. Such a great post! :)
    ♥ ♡ ♥ ♡
    Do you want to follow each other on instagram? I'm Chic Street Choc ! Thank uuu
    FOLLOW ME ON FACEBOOKCHIC STREET CHOC

    RăspundețiȘtergere
  35. pretty nice blog, following :)

    RăspundețiȘtergere
  36. That yellow high low dress is fabulous! Looks perfect paired with the leather jacket:)!

    RăspundețiȘtergere
  37. Fantastic Mihaela!! I wish you a happy Easter darling friend :-)
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    RăspundețiȘtergere
  38. Imi place la nebunie tinuta asta, ti se potriveste perfect! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  39. Imi place la nebunie tinuta asta, ti se potriveste perfect! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  40. You look beautiful love the top soft and pretty.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  41. Tu îmbraci hainele, Miha, şi nu invers, iar asta dă valoare oricărei ţinute! ♥
    Te pup cu drag! :-*

    RăspundețiȘtergere
  42. so nice blog ! very interesting ! im glad that im here :) i want to invite you to mine and maybe you would like to follow each other? if yes just follow me and let me know i ll do the same as soon as possible :*

    RăspundețiȘtergere
  43. Love the pop of yellow! Your look is great :)
    I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other? :)

    Kisses from Zurich,
    K.

    http://beneaththecoat.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  44. Foarte frumoasa culoarea rochitei si combinatia imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Ce chic esti Miha! Imi place cum iti vine rochia si cum o porti cu ghete si geaca de piele, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  46. Foarte inspirata tinuta!Poseta o gasesc 100% potrivita in acest ansamblu!Well done!

    Rujurile in culori pasionale iti vin la fel de bine ca cele in culori delicate!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.