Treceți la conținutul principal

[Outfits] Rochie alba si dungi marinaresti



Albul o fi o culoare destul de dificil de purtat insa stilizata corect poate sa ti se potriveasca. Eu am extins provocarea de a purta alb, avand un ten pal, nebronzat, comandand o rochie prin colaborarea cu Sensation of Night.
Rochiile complet albe pot inlocui cu usurinta rochia neagra, aproape nelipsita din nicio garderoba. La o rochie de seara sau de zi alba, se potrivesc accesorii in nuante metalice pe auriu sau argintiu, nuante nude de bej, lavanda, somon sau (vedeti, sunt deschisa spre mai multe variante) culori tari ori clasica combinatie: alb si negru. 



Rochia cu manecile 3/4 din dotare, are acelasi material grosut, din poliester, dar fin ca al rochiilor rosii cu maneci lungi prezentate in alte ootd-uri. In privinta marimii am avut putine emotii fiind one size (de regula inseamna S/M), dupa dimensiuni imi imaginam ca talia va fi pe elastic, vine cu o curea, dar cum fiecareia trebuie sa perforez noi gauri, am incercat cu o alta sa vad daca ma avantajeaza. Ar fi venit urat chiar daca talia astfel nu e scoasa in evidenta, asa mi-a placut cel mai mult.
E potrivita pentru primavara, am purtat-o pentru aceasta sesiune foto intr-o dimineata si a fost in regula. Primisesem un sfat sa folosesc un machiaj mai intens in ootd-uri(outfit of the day), iar la rochia asta mi-am zis sa incerc un gradient eyeliner pe albastru folosind nuante de blue aqua, turcoaz, albastru inchis si negru; pentru buze am optat pentru un ruj pe rosu-brun.
La capitolul accesorii m-au insotit o geanta in dungi de pe Kurtmann achizitionata de la inceputul lunii, o pereche de sandale de anul trecut si o bentita improvizata cu una din florile-brosa pe care mi le-am facut cu mult-mult timp in urma.
De regula nu ma incanta gentile din material textil, dungile, modelul marinaresc m-a convins. Suficient de incapatoare si nu prea mare.
Chic, elegant, classy! Asta e tinuta mea de astazi pentru voi, sper sa va placa:






Am purtat:

Rochie, aici
Geanta, aici
Sandale, de aici
Bentita diy









Marti melomanii isi dau intalnire la Sorin, pentru azi am ales o melodie de suflet, terapie vizuala si balsam pentru suflet, sper ca si pe placul vostru:


Zi frumoasa! xoxo

Comentarii

  1. Imi place combinatia cu tenta navy-sandale-geanta rochie. Perfecta pentru vara! :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. super faina tinuta! Imi place gentuta si accesoriul penru par super mult :-)Completeaza foarte bine rochita alba :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wonderful look! Very classic and pretty. I really like your bag.


    -- Alex at Cashmere Kangaroo

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult cum iti vine rochita!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place foarte mult combinatia asta :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba rochita! Foarte draguta si eleganta!

    RăspundețiȘtergere
  7. nice dress! imi plac f mult pozele, esti mega cute! pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase fotografii, ai accesorizat perfect(in opinia mea) tinuta. :) O zi cat mai reusita iti doresc, Mihaela. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, am vrut cat mai simplu, dar feminin. Zi frumoasa si tie! xo

      Ștergere
  9. imi place cum iti vine aceasta rochita si machiajul este perfect. :D
    despre sandalute nu mai spun nimic.. pentru ca deja nu imi pot lua ochii de la ele. :D:d
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai delicatetea unei flori albe purtand rochia aceasta! Foarte mult imi place cum iti vine, e perfecta pentru silueta ta! Intr-adevar, cu o curelusa s-ar pierde din sarmul croielii sale, ai ales inspirat sa o porti asa! Mi-au placut mult si fotografiile, ati transmis stari, emotii! :) Transmite felicitarile mele si fotografului!

    Te pupacesc cu mare drag, Miha!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'mana pentru aprecieri, ii voi arata diseara, aseara dupa ce am terminat de scris, i-am aratat preview-ul postarii si chiar i-am spus " uite ca am mai evoluat si noi, am facut o treaba buna, el o facu pe modestu' ".

      Pupici back!

      Ștergere
  11. P.S. Revin mai tarziu sa ascult melodia, acum ma tem sa nu o trezesc pe Dia! Sigur e pe gustul meu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine e emotionanta, incarcata in trairi, asteptam momentul potrivit sa v-o arat, daca-i sti de cand sta in draft. :)

      Ștergere
  12. Esti foarte eleganta si iti vine super rochia asta :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place mult tinuta :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow ce frumos!!! imi place mult tinuta si ador geanta :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Te avanteajeză genul acesta de croială şi mi-ar plăcea şi mie să o încerc. Ar merge potenţată pe viitor şi cu o curea sau cu un colier statement pentru că este simplă.
    Geanta mi se pare foarte potrivită pentru sezonul estival. Am remarcat-o pe Kurtmann, dar mi-am cumpărat una similară de la Reserved, la reducere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am talia mica, ea vine larguta pe mine, o curea... cureaua ei argintie de fapt stirbea frumusetea acelor pliuri si cel mai bine imi sta fara. In poza de pe site, pe manechin vine bine, dar are alta costructie. Imi place la rochie linia decolteului, e perfecta ca lungime. O ador.
      In alta combinatie sigur merge un colier statement, am ales floarea in par pentru a sublinia si mai tare stilul retro de care eu sunt indragostita.

      Ștergere
  16. Arati minunat Mihaela! Esti foarte delicata si totusi inspiri putere si incredere!
    Te pup dulce-dulce!

    RăspundețiȘtergere
  17. Miha, eşti superbă! ♥
    Tare frumos îţi vine acest model de rochiţă, iar machiajul îţi evidenţiază minunat trăsăturile calde! ♥
    Îmi plac sandalele, îmi place şi gentuţa - ♥
    Te pup! :-*

    RăspundețiȘtergere
  18. You look like a princess with this outfit hun, adore the dress <3
    Xxx

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Mihaela, pozele tale sunt tot mai frumoase! Mi se pare ca rochita te avantajeaza prin croiala si lungime. Brosa din par intregesti frumos lookul si machiajul se asorteaza perfect cu restul Foarte fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-as dori sa putem, amandoi, sa iesim pe strada cu lejeritate, in orice locatie si am atatea idei care stagneaza din cauza lipsei curajului. Chiar si aici m-am blocat cand un tatic cu baiatul lui s-a oprit pe langa Lau sa-i arate nu stiu ce si nu mai stiam cum vroiam sa pozez. :))
      Multumesc! :)

      Ștergere
  20. Stunning in the dress love the handbag.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Cu siguranta acest outfit este unul din preferatele mele! ♥
    Toate accesoriile le-ai integrat perfect si nu pot alege doar unul anume.
    Din seria pozelor publicate, a 2-a si a 5-a sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere
  22. So chic and elegant, love your stripes bag!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    RăspundețiȘtergere
  23. foarte, foarte draguta combinatia! imi place mult rochita, dar pe mine nu stiu cat de mult m-ar avantaja. si geanta e superba! imi place mult stilul navy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri Gabriela, gasesc si eu multe stiluri tinute care imi plac dar nu le-as adopta, nu cred ca m-ar reprezenta, te inteleg.

      Ștergere
  24. Amazing LWD and perfect navy accessories!!!!
    Have a lovely day doll!!!
    Expressyourself

    My Facebook

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce frumoasa esti! Imi place absolut tot la tinuta ta, dar rochita si geanta sunt preferatele mele :)
    Te pup

    www.flashforwards.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi place mult tinuta, iar sandalele sunt preferatele mele. Se aseaza f frumos pe picior.
    Si melodia mi-e draga. Regret ca n-am mai apucat sa o vad pe Cesaria Evora intr-un concert.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vocea ei imi face pielea de gaina, a lasat foarte multe piese superbe in urma sa. Scumpo, Casa de Piatra si felicitari, banuiesc ca tu esti miresica(superba) din pozele pe care le-am vazut pe Facebook alaturi de Monica! ;)

      Ștergere
    2. Ma plimbam eu agale printre ultimele tale postari si mi-am amintit ca la aceasta ti-am lasat un comentariu, tare ma bucur ca mi-ai raspuns. Eu eram. :D Multumesc din suflet pt urari!!

      Ștergere
  27. So chic dear!! I love your look!
    Kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    RăspundețiȘtergere
  28. sandalele alea sun incredibil de dragalase :x
    auzi, care e secretul tau de intineresti cu fiecare postare?
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o scumpa, citind comentariul tau mi-am adus aminte de vorbele unei mari doamne: "The beauty of a woman is not in the clothes she wears, the figure that she carries, or the way she combs her hair. The beauty of a woman is seen in her eyes, because that is the doorway to her heart, the place where love resides. True beauty in a woman is reflected in her soul. It’s the caring that she lovingly gives, the passion that she shows & the beauty of a woman only grows with passing years." — Audrey Hepburn

      Ștergere
    2. Cred ca dragostea este raspunsul. :)

      Ștergere
  29. am si eu gentuta :) e tare dragalasa.
    imi place ootdul! bravo.

    RăspundețiȘtergere
  30. omg:D Esti superba! :D Imi place rochia, imi place geanta, imi plac sandalele! Imi place si de tine! <3

    RăspundețiȘtergere
  31. Mihaela, you look absolutely stunning! The dress is so cute and suits you very well, how classy and posh you are with this combo! One of my fav from u! And the bag is too nice as well!:) Kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  32. Esti perfecta!!!!Sandalele <3 le ador!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Miha pozele sunt super reusite si tinuta asemenea! Imi place combinatia care ai realizat-o.Prima poza este super faina. Nice cordeluta & rochita iti vine perfect!

    RăspundețiȘtergere
  34. Foarte frumoasa tinuta! Sandalele mi se par adorabile :X :*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  35. Atat de gingasa si frumoasa doar tu poti sa fii :) Imi place mult cum ai combinat accesorrile.
    Imi place si melodia lasata, e asa de relaxanta si imi aduce aminte de mare si oameni frumosi :) Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. You look great. Your hair accessory really compliments your outfit.

    RăspundețiȘtergere
  37. for a moment I had a feeling that Audrey Hepburn was reborn again! Not just the physical similarity (big brown eyes, short hair) but her inner elegance and style that you posses as well!

    As for the outfit, I do like it! The white dress suits you perfectly and the sailor bag makes this outfit even more chic!

    RăspundețiȘtergere
  38. Yes it's chic, elegant and classy but you look also very sophisticated Mihaela, you look drop dead gorgeous girl! Amazing bag. Love the flower in your hair. You are a very beautiful lady.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
  39. Îmi place mult outfit-ul. Arăți minunat! :D

    RăspundețiȘtergere
  40. Mihaela,
    Iti sta foarte bine in rochia alba. Imi place mult si modul in care te-ai machiat.
    Eu nu prea sunt adepta tinutelor albe...tot timpul am trait cu complexul ca sunt
    "rotunjoara" si ca albul nu m-ar avantaja prea mult. :)
    Geanta este pe stilul meu atat in ceea ce priveste printul cat si dimensiunea :).
    Pare foarte incapatoare.

    Te pup si o zi minunata!
    Claudia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte incapatoare, imi incap chiar doua aparate foto(nu ma refer la compacte) pe langa lucrurile necesare: chei, servetele, etc.
      Pupici!

      Ștergere
  41. Foarte mult imi place cum iti vine aceasta tinuta. Indeosebi imi atrage atenta geanta, sandalele si acesoriul de par, care completeaza perfect rochita simpla si clasica!

    RăspundețiȘtergere
  42. Rochia e tare frumoasa si cred ca ai accesorizat-o bine :) Iar alegerea machiajului a fost tare inspirata, fiind o pata de culoare pentru tinuta :)
    Geanta am vazut-o pe site la Kurtmann, mi-a atras atentia, dar am zis ca am deja cateva cu motiv navy, dar e tare frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Imi place foarte mult tinuta, te reprezinta, cred ca geanta merg si la blugi, o tinuta casual, nu?

    RăspundețiȘtergere
  44. Arati super Mihaela, imi plac sandalele si geanta la nebunie, pupici <3

    RăspundețiȘtergere
  45. Imi place tare, tare mult tinuta aceasta. Cred ca e preferata mea dintre toate pe care le-ai postat pana acum.
    Iti vine foarte bine si e atat de feminina! <3
    Si fotografiile au iesit mai bine, felicitari sotului tau! :)

    RăspundețiȘtergere
  46. fine look ; >>


    i invite to me too
    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  47. I adore this white dress and the navy bag as well!
    Fabrizia – Cosa Mi Metto???

    RăspundețiȘtergere
  48. Ce frumoasa esti, draga Mihaela, minunata! Esti atat de inspirata cand vine vorba de outfituri, ma uimesti de fiecare data!

    RăspundețiȘtergere
  49. Ce frumos iti sta!! Deosebita :)
    Iar legat de tenul tau (din postarea anterioara), arata foarte bine! se vede ca il ingrijesti :)

    Cu drag,
    Andra

    RăspundețiȘtergere
  50. Rochia arata foarte French-chic! Imi place cum iti vine...cred ca ar arata foarte misto si cu niste tenisi Bensimon navy, fiindca posetuta cu dungi arata fain in combinatie cu albul rochiei si stilul marinaresc merge de minune, in opinia mea! Cat despre accesoriul cu floricica, pot sa spun doar ca il ador si iti vine de minune! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cautat sa vad cum sunt acesti tenesi, m-ai facut curioasa, cred ca merg si mi-ar placea. xoxox

      Ștergere
  51. My dear friend, you look wonderful and absolutely perfect <3 What a beautiful dress and it fits you as especially made for you <3 Love also the matching accessoires so much, you did such a good job!

    xoxo

    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
  52. Lovely look,
    great bag!

    have a nice week :)

    RăspundețiȘtergere
  53. Look so perfect and angelical with this colour shade...really beautiful

    Melange-Boutique Blog by Noe&Lolita

    RăspundețiȘtergere
  54. foarte interesanta combinatia asta, sa stii! si te prinde super bine
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  55. superba combinatie! arati foarte eleganta si distinsa imbracata cu aceasta tinuta.

    RăspundețiȘtergere
  56. Imi place, place , place! Sandalele foarte finute si dragute, iar geanta e bestiala. Si rochita iti da un usor aer retro, bine , probabil si de la asocierea cu bentita. Esti o dulce! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine linia ei, croiala ma teleporteaza in timp, ma bucur ca iti place, pupici!

      Ștergere
  57. Bentița din păr întregește ținuta și o armonizează. Ești foarte frumoasă!:)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.