Treceți la conținutul principal

Summer lovin' tag

Multumesc Alina pentru nominalizare, iata-ma ca la sfarsitul verii reusesc si eu sa fac acest tag.

1. Rujul tau preferat in aceasta vara? 
Anul trecut la prima comanda pe StrawberryNET mi-am ales cadou un ruj a carei nuanta nu o stiam, pe net nu gasisem nimic. Cle de Peau nu-mi spunea nimic, azi analizandu-l mai bine vad ca testerul apartine brandului Shiseido. La cremozitate si hidratare rujul Shiseido Cle De Peau Beaute 54 e in top si in curand rozaliul va fi cel de-al doilea ruj consumat... in viata asta! Purtat aici, aici, aici, etcc.

2. Oja preferata vara aceasta?

Golden Rose 24, unul dintre cele mai rezistente lacuri de la acest brand. Daca in primavara am purtat cel mai mult rosu, vara asta rozul s-a purtat cu cea mai mare frecventa. Are un luciu fain, am avut sticluta si la munte si mi-am retusat cu usurinta unde pietrele toceau.


3. Costumul de baie care-ti place vara aceasta?
In afara de faptul ca am probat cateva, din doua piese, din garderoba nu am purtat niciunul, fara plaja si balaceala. Mi-ar placea in schimb sa am un costum intreg de tipul acestora. M-as simti mai confortabil cand inot. Am o pasiune pentru cele negre, dar nu pot contesta cat de bine arata si cel turcoaz. Cu spatele lor am o problema... sa nu fie decupate.
Am aruncat o privire pe Jolidon de exemplu si la nici unul nu am vazut poze cu spatele.

1. AICI  //  2. AICI

4. Bautura preferata aceasta vara? Limonada, mai ales cu lime, indulcita cu miere de albine de salcam sau poliflora. Cu alcool, bere blonda si am pacatuit de doua ori cu Ciuc Radler.

5. Autobronzantul tau preferat? Nu folosesc.

6. Melodia ta preferata vara aceasta?

7. Accesoriul preferat vara aceasta?
 Surprinzator anul asta am purtat mai mult esarfa decat palaria... si gentile colorate.

1. AICI  //  2. AICI  // 3. AICI // 4. AICI // 5. AICI // 6. AICI
7. AICI // 8. AICI // 9. AICI // 10. AICI
8. Parfumul preferat in aceasta vara?
 Fara dar si poate: Juliette Has A Gun, Vengeance Extreme, preferatul in oricare anotimp. The whole love story is here.
9. Cartea preferata vara aceasta?
Nici macar una nu am reusit sa citesc, ieri facand ordine prin "cufarul" cu carti am scos cateva pe care mi-ar placea sa le citesc... will see.
10. Ce astepti cu nerabdare sa faci vara aceasta?
Asteptam un moment potrivit de a merge la mare, dar am facut multe altele pe care nici nu le visam.

Mi-ar placea sa citesc in comentarii si raspunsurile voastre.

xoxo

Comentarii

  1. Am facut si eu acest tag si imi place sa vad si preferintele tale :).Accesoriile arata intr-un mare fel :x,m-as putea indragosti de cateva (bine,recunosc,de toate :)) ).Imi place tare mult culoarea ojei GR.In aceasta vara am purtat si eu mult roz,ca niciodata :).
    Pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi aduc aminte cand te-am vizitat la timpul respectiv. Anul asta a fost anul esarfelor purtate pe cap... mama ce-mi mai terorizam urechile in trecut acum am gasit pozitia buna si ma bucur din plin.
      Pupici!

      Ștergere
  2. Nu-mi vine sa cred ca a trecut vara! Pe cuvant....
    Si eu am avut o adevarata obsesie cu Bailando. La un moment dat o ascultam on and on la jogging. Acum am lasat-o mai moale pentru ca mi-e teama ca o sa ajung la saturatie. ;))
    Sa stii ca mi s-a facut dor de mare. Cred ca anul viitor o s-o vanam.:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ce-i fain parca trece mai repede, vara, vacanta...
      Doar cand am descoperit-o -pe youtube- am ascultat-o on and on apoi doar cand mai cautam muzica pe canal.
      Tin pumnii pentru voi. ;)
      Pup!

      Ștergere
  3. The scarf I love and the lipstick shade is perfect. Enjoy your weekend.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. lovely tag! I also think scarfs are a great accessory!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela, great lipstick color and I adore scarves to dress up an outfit... lovely :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Recent am onorat si eu acest tag. Interesant ca majoritatea fetelor care au raspuns la tag nu folsesc autobronzant :) O sa razi de mine, chiar ieri am descoperit melodia lui Enrique Iglesias, ce sa fac, radio nu ascult, la televizor foarte rar ma uit...nu am avut de unde sa stiu de ea, prietena mea o are pe telefon si astfel am intrebat si eu de aceasta piesa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu folosesc autobronzant nu ca ma bronzez usor cum a fost explicatia unora dintre fete, insa pe mine nu ma mai pasioneaza bronzul. Eu am dat peste ea pe net, Enrique imi place si in general. Sunt multe cai prin care putem descoperi sau asculta muzica noua. :)

      Ștergere
  7. So nice tag Mihaela, you know, that song is one of my fav too, love the shade of the lipstick and the nail polishes are so cool, I remember the nails from a previous post. I wanted to wear a one-piece swimsuit this summer but still havent found one I like. Many kisses and have a lovely weekend! xo

    RăspundețiȘtergere
  8. Am facut tag-ul si eu ,melodia Bailando,a fost si e preferata,nici mie nu imi plac autobronzantele :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de dragut e articol, love it !!
    http://www.xcentrica.ro/alege-sa-porti-negru/

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna, Mihaela!
    Azi, am dat intamplator peste o alta postare de-a ta, care mi-a pIacut foarte mult.
    Iti stiam numele, nu si blogul. Dupa ce am lasat frumos un comentariu, mi-am dat seama
    cat de veche era postarea (iun 2013)! Iti spuneam acolo ca postarea e super pentru melodia aleasa
    a lui Gwen Stefani - cool si mai ales pentru clipul care a trezit in mine amintiri frumoase din tinerete, despre cat de indragostiti eram eu si sotul meu.

    Si-n aceasta postare m-ai surprins placut, eu fiind mare fan Enrique Iglesias.
    Pe mine m-a vrajit acest artist cu minunatele melodii de dragoste pe care le are.
    Multumesc ca ai ales aceasta melodie, inseamna ca pretuiesti artistul si capodopera sa!
    Deci, esti de-a mea!
    O seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Aurelia, m-a bucurat comentariul tau... nu conteaza ca postarea e mai veche, si eu te-am retinut de pe blogul Cameliei.
      Enrique are o voce care m-a cucerit, ceva diferit fata de tatal sau, fiecare cu ceva special. Piesa asta imi place pentru dans, fata in rosu din videoclip e cuceritoare!
      Iti multumesc pentru comentariu, esti binevenita oricand!
      Pupici

      Ștergere
  11. Frumoase alegeri, în multe dintre ele m-am regăsit! ♥
    Pupici, tizule. Weekend minunat! ♥

    RăspundețiȘtergere
  12. Am facut si eu acest tag cu ceva timp in urma, mi-au placut mult intrebarile.
    Si acum, mi-a facut placere sa citesc raspunsurile tale.
    Doamne, ca zici ca nici n-a fost vara Stresata fiind cu finalizarea studiilor masterale, cu gasirea unui loc de munca full time, a cam trecut vara pe langa mine ..

    RăspundețiȘtergere
  13. vara asta am cumparat ruj Magenta, este o culoare "tare" pentru gustul meu (pâna acum am purtat nuante asemanatoare culorii naturale) însa am vazut la tv un reportaj despre moda 2014-2015 si în materie de ruj, se poarta culorile foarte tari, rosu aprins. Buzele sunt conturate puternic si este ton in ton cu lacul de unghii.
    Costumul meu pentru înot seamana cu cel turquoise :) Costumul de plaja este un bikini ( două piese)
    Un weekend minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In materie de ruj in culori puternice imi place rosul si portocaliul, magenta nu am incercat sa vad daca mi se potriveste, stiu ca e o culoare deosebita.
      Mulumesc frumos Carmen, te pup!

      Ștergere
  14. frumos tagul, mi-a facut placere sa il citesc :x

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  15. Pot s-aleg sa raspund la ultimele?

    8. Parfumul preferat in aceasta vara?
    Inca Ange ou Demon de la Givenchy

    9. Cartea preferata vara aceasta?
    Din pacate- doar carti de specialitate si limba germana, nu prea am timp, cand vreau sa ma relaxez putin, ma uit la un episod din Mentalistul. In limba germana, sa fie si util :))

    10. Ce astepti cu nerabdare sa faci vara aceasta?
    Am facut-o deja :) Si tin pentru sufletul meu. In ciuda unei perioade destul de grele... am avut si mult soare in suflet



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut ce am citit la sfarsitul comentariului tau, asta inseamna ca ai reusit sa te bucuri de cele mentionate mai sus si multe altele si ma bucur pentru tine! xo

      Ștergere
  16. Mie încă nu-mi vine să cred că a trecut vara, a zburat timpul mai repede ca niciodată.
    Cât de frumoase sunt accesoriile alese! Și oja îmi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  17. si mie imi place aceeasi melodie. cand o prind la radio dau volumul la maxim :D

    RăspundețiȘtergere
  18. So sorry I didn't understand even a word from your post, hope you don't mind. But I really like the color of that lip stick, and those scarfs look very nice. I'm a huge fan of scarfs by the way;))))
    All the best!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You can use google translate, but it's fine, thank you for your comment.
      Regards!

      Ștergere
  19. Este frumusel rujul, imi place costumul de baie albastru (cum altfel?), mierea de salcam este preferata mea dintre tipurile de miere si acum beau o Silva Dark, berea mea preferata. Ma rog, asta nu trebuia s-o zic :))
    Trebuie sa incerci Mad Madame de la aceeasi firma de parfum (nici nu stiu, ti-am mai zis? mie imi place muuult) si uite ca dupa ce am facut tag-ul, m-am apucat sa citesc :) Ba chiar am prins o oferta pe elefant si mi-am mai comandat niste carti, ca n-am o bibilioteca ce asteapta la rand ... Pup, ma bucur ca l-ai preluat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rujul e unul de zi cu zi, discret, placut si hidratant. Ei doamna dar ce are daca zici... :P
      O sa-l miros cu prima ocazie. Din pacate de cele mai multe ori nu am cheful necesar ca sa citesc, timpul mi-l ocup cu altele... cartile le am de la vechii proprietari.
      Pupici!

      Ștergere
  20. Your favourite lipstick for this month is really beautiful and like you I prefer this summer a swimsuit. Hopefully you will have many beautiful days in September to go to the lake! Wish you a lovely rest of the weekend my dear friend.

    xoxo from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. We hope so too my dear friend, this weekend was very active. Have a great new week ahead and a warm September.
      many kisses

      Ștergere
  21. Ce frumoase sunt costumele de baie alese! Am avut si eu unul intreg si l-am dat nepurtat dupa trei sezoane, nu-mi placea cum statea pe mine, desi il probasem cand l-am cumparat! Rujul arata super bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se mai intampla si cu, eu nu am probat si nu-mi mai iau fara. pup!

      Ștergere
  22. Ce frumoasa e nuanta rujului. Imi place si mie la nebunie Bailando :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  23. Bine te-am regasit, draga Mihaela! Raspund cu mare drag provocarii tale. :)
    Eu nu port ruj, doar gloss. Vara asta am gasit unul super de la Avon, ultra glazewear(sunt data cu el in pozele de pe fb). Oja preferata e tot de la Avon, Gel Finish, culoarea rosie. Costum de de baie nou nu mi-am luat, am mers pe mana unuia vechi de 4-5 ani de la Jolidon, turcoaz cu alb si negru. Bautura favorita a fost apa plata cu lamaie. Mi-a placut si ceaiul de rodie incercat in Istanbul. Vara asta am avut foarte multe melodii preferate, nu ma pot opri la una singura.
    Accesoriul verii a fost reprezentat de ochelarii de soare de la Stradivarius. :P
    Ah, am gasit un parfum nou, din categoria citric-florala, Sparkly Citrus de la Avon.
    O seara faina, te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atat oja cat si glossul le stiu (de la tine), eu nu tin sa-mi cumpar an de an, doar ca pana acum nu am gasit unul intreg potrivit pentru mine, nici din doua piese nu obisnuiesc sa ma innoiesc, mi-am luat cateva si pe acelea le folosesc prin rotatie.
      Ma bucur sa citesc si raspunsurile tale.
      pup!

      Ștergere
  24. Hmmm sincer nici nu am stat pre bine sa ma gandesc la vara asta! A trecut pe fuga, iar caldura si noptile ce le stiam eu ca fiind de vara nu s-au facut vazute! Nu pot zice ca sufar din cauza asta. :) Oricum vara asta melodia mea preferata este "Ed Sheeran - I See Fire" si iubesc costumele intregi, dar recunosc la plaja nu as purta unul asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melodia asta pot sa zic ca e a anului, o stiu mai din primavara de aceea nu am inclus-o. Eu nu stau sa fac plaja. :)

      Ștergere
  25. Intersting Tag! Love the colourful Scarfs :)

    kisses

    RăspundețiȘtergere
  26. Superrr imi place si mie mult melodia lui Enrique :)

    Stiu ca ai reusit multe sa faci in vara aceasta, esti bravoo si mereu ai idei si putere pentru frumos hehehe

    Te pup draga mea si sa fii fericita!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Raspunsurile tale imi plac.E interesant sa afli lucruri noi despre persoane pe care le stii doar virtual. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  28. I listened to Enrique all Summer long <3
    Amazing swimwear!
    Xxx babe

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
  29. I don't know why but the swimsuits look so Lana Del Rey to me haha, they're nice :)
    Great post, thanks for sharing!

    x Vonyll
    http://pinupgalore.blogspot.fr

    RăspundețiȘtergere
  30. Imi plac nuantele unghiutelor!!! Vin tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce bine arata rujul!!! L-as folosi si eu!!
    Melodia lui Enrique am tot ascultat-o dar imi place al fel de mult si acum.

    Hi, hi.. nici eu nu folosesc autobronzant. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, am lucrat azi ceva la blog si s-au decalat doua articole de anul trecut, vezi data primului comentariu. Te-am derutat, dar norocul cu comentariul tau de am vazut.
      Rujul e si acum cel mai cremos si hidratant din toata colectia.
      pupici

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.