Treceți la conținutul principal

Urban | Red polka dots


In primul weekend din septembrie imi aranjasem un shooting in zona Timisului de Jos, cu oameni dragi sa urcam pe munte si apoi sa defilez in rochia mea cu buline pe marginea piscinei a unui cochet han. Nu toti aveam aceiasi rezistenta, facusem traseul Cascadei/Canionului Tamina, apoi urma Canionul 7 Scari si pauza bine meritata. Planurile nu au mers asa cum ne-am dorit, la coborare ne-am dat seama ca nu mai avem lumina necesara pentru partea fashion.

Apoi au urmat ploi, zile mohorate si tare friguroase. Sa-mi pun o jacheta si sa ma infofolesc am refuzat categoric: eu astept soarele! Si a venit si, odata cu el, propunerea sotului meu la ceas de dimineata de a ne pregati pentru restante. 
De la ora 8 oameni pentru oameni s-au intalnit la semi-maratonul care avea ruta si pe Faleza Superioara a Galatiului, strada iarasi inchisa mi-a fost buna loc de desfasurare. Politia e cu noi! :) Mai jos veti gasi si o poza de la evenimentul umanitar. Felicitari tuturor celor implicati!

Am pus din nou mana pe pensulele de machiaj, am scos ghetele de la cutie, cu o rochie nude pe sub rochia clos, caci imi era teama sa nu fie vreme inselatoare. O bratara verde a fost singurul accesoriu din tinuta. Fara geanta, ne plimbam si doar florile cu parfum de toamna ne-au insotit. Pentru ca sa nu existe riscul sa ma murdaresc de la tijele ce au stat in apa, le-am imbracat intr-o panza de sac/iuta.

Rochia alba cu buline rosii de pe SheIn este una dintre cele mai frumoase articole primite dintr-o colaborare. Un articol bine croit, finisat, cu un material fin, cu o lungime asa cum mi-o doream. Marimea aleasa a fost S, pentru ca stiu ca sunt mai micuta in talie eram pregatita de gandul ca e nevoie de pense. Ador bulinele si stilul vintage, influentele retro. O gasiti pe stoc, daca va plac si ghetele, chiar daca eu le am de pe alt site asiatic, le regasiti si aici, pe aceeasi culoare.











xoxo

Comentarii

  1. excelenta prezentare! si mie îmi plac bulinele si stilul vintage, eu chiar am adoptat anul acesta stilul retro☺
    Mihaela draga imi plac toate fotografiile voastre, însa ultima este exceptionala, buna pentru coperta unei reviste! xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pasiunea pentru haine vechi e... veche, insa nu sunt prinsa doar intr-un singur stil si imi place sa incerc mai multe, sa imbin. Multumim frumos, si din partea fotografului.
      xox

      Ștergere
  2. Este minunata rochia si ma bucur ca soarele si-a facut aparitia ca s-o poti poza cum merita! :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. E o rochita de vis! Mereu am fost fascinata de rochitele astea pin-up..sau asa o vad eu pe aceasta ca este :d kiss kiss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E din sfera "mai cuminte", fara curea sotul o vedea ca pe un halat ceva mai fancy. :D
      Multumesc Georgiana, Teo!
      pup!

      Ștergere
  4. Draga mea, m-ai cucerit cu acest outfit! Rochita iti vine extraordinar de bine, eu ador bulinele si adesea mi se pare ca sunt irosite pe modele total nepotrivite, dar acest model este perfect! Superba! Te pup
    Mada

    RăspundețiȘtergere
  5. This polka dots dress is way adorable draga Mihaela and suits u very well. You look so pretty and glamorous, I like the mix of vintage+country style. Pupici! xo

    RăspundețiȘtergere
  6. Polka dots are always my favorite...n you look absolutely adorable!

    Check out my new post Here!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac foarte mult bulinele, indiferent daca sunt pe haine, unghii etc., buline sa fie :) Combinatia ghete si rochita vesela, gen pin-up arata extrem de modern.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca as fi vazut rochita pe site, m-as fi gandit la tine!
    Te reprezinta si striga dupa tine :)
    Pupici, draga mea
    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de frumoasa e tinuta ta!
    Da, sunt de acord cu Descude. Rochita a fost croita pentru tine. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Rochita asta imi aminteste de stilul vintage ... te prinde foarte bine acest stil. Ai ales si locatia foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  11. That's such a doll dress, so beautiful and cute :) Love how you made that mix of retro and modern :)

    fashionabejita.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  12. You look wonderful. What a fantastic dress, and I always like a retro and classic pattern like polka dots. Hope you're doing well. x/Madison
    FASHION TALES

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumusica rochia, imi place si lungimea si faptul ca se potriveste asa bine la cizmulite, deci nu-i greu de asortat.

    RăspundețiȘtergere
  14. Răspunsuri
    1. Haine noi, stil vechi, asa imi mai trece din tristetea pierderii hainelor din "cufarul familiei".

      Ștergere
  15. esti o frumoasa,cu tot cu rochita :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Am vazut cateva fotografii si pe facebook cu aceasta frumoasa rochita. Mi-a plcaut din prima :) Ai combinat si atat de bine cu cizmulitele. Bravo! Pupici tie! Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A doua optiune erau niste balerini cam in aceeasi nuanta, am ramas in cizme. :)
      Multumesc!
      Hugs and kisses

      Ștergere
  17. Beautiful and stylish as always !
    http://do-mi-ni-ca.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.